En bra dag :)

God kväll på er :) 

Dagen närmar sig sitt slut och jag kan summera den,som bra :D 

Vid lunchtid tog jag och sonen en liten promenad för att lämna matlådan till sambon. Vi tog med vovven Scott =) Det är inte jättelångt att gå,men det blev en liten sväng i alla fall. Med en 4 åring kan man inte räkna med att det blir några längre svängar - tyvärr..Men som sagt all träning är bra träning :) 

Dessutom har jag spelat Bamses gympaspel med barnen ;) Vi körde några omgångar så någon kalori försvann det säkert ;D 


Lite städning/tvättning har jag också hunnit med. - jag bara känner kilona rasa av mig ;) Haha,tänk om det vore så enkelt ;D 

Dagens nummer 1 är dock att jag avstod ifrån fika idag med! :O Min svärmor var här och jag plockade fram flera sorters kakor,men tog själv en bar istället :) Jag är medveten om att det finns betydligt bättre bars,om man ser till sockerinnehållet,än nutrilett,men jag har provat massa olika märken och tycker inte att många av dem smakar gott alls! Då unnar jag mig hellre en nutrilettbar ibland - det är ju bättre än fikabröd i alla fall :) Dessutom har jag ju lyckats gå ner i vikt tack vare dem flera gånger så uppenbarligen fungerar de för mig =D 



Kommentera här: