Ett rejält bakslag = en spark i baken?!

Hej hej :) 

Häromdan ställde jag mig på vågen för första gången på ganska länge! Där och då önskade jag att jag låtit bli! :( Den visade nämligen att jag har gått upp 3 kilo!! Just då kände jag bara för att skita i allt,men då når jag definitivt aldrig mitt mål. 

Det kändes,som en käftsmäll,att jag misslyckats såpass mycket den senaste tiden att jag t o m börjat gå åt helt fel håll! Dock tror jag att jag behövde det för att få igång mig igen. Jag har inte ätit några sötsaker (förutom bars) sedan dess vilket känns väldigt bra :D 

Igår var vi hemma hos ett par kompisar. Vi åt pizza och sedan morotskaka. Jag satt där och funderade hit och dit på om jag skulle ta en bit. Varje gång blev svaret "nej,du behöver den inte!" så jag lät bli :) För mig är det en liten seger varje gång jag lyckas avstå. För någon annan kanske det låter fånigt,men inte för mig! 



Kommentera här: